środa, 8 stycznia 2014

The Versatile Blogger Award!

Z radością stwierdzamy, że Laciata z bloga <klik!> nominowała nas do tej nagrody! Bardzo dziękujemy :)

Informacyjnie: Każdy nominowany powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu,
- ujawnić 7 faktów o sobie,
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger na swoim blogu,
- nominować 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autora nominowanego bloga w komentarzu.

Alice_Alis:

1. Mam stronkę o PJ na FB :)) (podpisuję sie Piper ;*) <klik!>
2. Jestem nieodwracalnie zakochana w Jace'sie (Jamie <3), Finnicku, Willu (Herondale), Percym i Leonie.
3. Zajmuję sie szablonami od jakiś dwóch miesięcy i gdy będzie mniej nauki (jeśli w ogóle taki okres nadejdzie -,-) rozważę dojście do jakiejś szabloniarni. Muszę się jednak jeszcze sporo podszkolić.
4. Zastanawia mnie jak nakręcą film Kosogłosa, skoro Jen ścięła włosy o.O
5. Uważam, że aktorkę do roli Annabeth wybrali najgorzej. Jest o parę lat starsza od Logana i Clarisse jest od niej ładniejsza, co jest BARDZO dziwne.6. Jeśli to kogoś interesuje to mam blond włosy i piwne oczy.
7. Więcej faktów o mnie <klik!> 

wildwolf007:
1. Moim ulubionym filmem jest Król Lew ;).
2. Mam czarne włosy i szare oczy. I tu się zastanawiać, czy jestem córką Posejdona, czy Ateny xD...
3. Rodzice nigdy nie pozwolili mi przeczytać Harry'ego Pottera.
4. Co do zwierzątek domowych, mam króliczka miniaturkę :3
5. Mam kanał na YT, na którym nie ma żadnych filmików.
6. Gram w Minecrafta.
7.  Nienawidę ekraniacji PJ!
Nominowane blogi:
*kolejność losowa*
1.
2.
3.
4.                                     *z czasem je znajdziemy*
5.
6.
7.

Rozdział już się pisze i niedługo się pojawi :)

5 komentarzy:

  1. W Minecrafta też gram ;) Mój nick tygrysek0237

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wildwolf007_PL (tak, kto by się spodziewał xD)

      Usuń
    2. LOL xmandziok xDD needyoublood (to sie juz prawie w quiz zmieniło)

      Usuń
    3. muliii xDD Przez cb mam głupawkę :3 LOL xD

      Usuń
    4. Hej, może już ten spam skonczymy? xD

      Usuń