środa, 8 stycznia 2014

Liebster Blog Award!


Serdecznie dziękujemy Laciatej z bloga <klik!> za nominację ^^

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 

Odpowiedz na pytania:
1. Gdybyś miała/miał na jeden dzień otrzymać nadnaturalną moc. Co by to było i czemu?
Alice_Alis: Chyba latanie lub niewidzialność ^^
wildowolf007: Zdecydowanie latanie.

2. Gdybyś mogła/mógł przenieść się na jeden dzień do książkowego świata. Jaka to by była książka i dlaczego?
Alice_Alis: Tutaj mam dylemat, gdyż jest mnóstwo takich książkwych światów, ale na aktualną chwilę chyba Obóz Herosów.
wildowolf007: Powiem szczerze: pytanie bardzo trudne. Ale chyba do Alagaĕsii.

3. Czemu ten temat a nie inny?
Alice_Alis: Pochwalę się, że to ja wymyśliłam idee bloga ^^ A dokładniej wpadłam na nią podczas historii, gdy było o podróżniku Drake'u (stąd też jego imię). Czytałam wtedy chyba Znak Ateny lub Syna Neptuna i nagle w moim umyśle pojawił się taki pomysł :D
wildowolf007: Ja po prostu kocham PJ. I kedy dowiedziałam się, że Ala z Leną zakładają tego bloga, szybko się do nich dołączyłam.:)

4. Ulubiony wykonawca?
Alice_Alis: Hahaha, książek czy muzyki? Obie rzeczy uwielbiam ^^ Jeśli chodzi o to pierwsze to Cassandra Clare i Rick Riordan.
wildowolf007: Nickelback (tak, wiem, że nikt nie słucha tego, co ja).

5. Ulubiony film/książka?
Alice_Alis: Odpowiem na oba ;) Film to teraz mam fazę na Dary Anioła i ten film także uwielbiam (JAMIE <3 <3 <3). Co do książki to nie mam jednej ulubionej ;)
wildowolf007: Film: Król Lew :3. Książka: Ostatni Olimpijczyk.

6. Gdybyś mogła/mógł przez jeden dzień być kimś innym, kto by to był?
Alice_Alis: Annabeth lub Clary. Fajnie mieć tak na własność Jace'a lub Percy'ego :)
wildowolf007: Biancą di Angelo. Oczywiście, gdyby żyła. Bo bycie dzieckiem Hadesa... To jest COŚ.

7. Ulubiony kolor?
Alice_Alis: Nie mam ulubionego, ale chyba coś na połączenie jasno różowego z beżowym ;)

wildowolf007: Czarny i biały. Tak mono xD.

8. Gdybyś miał/miała zmienić coś w swoim życiu, co by to było?
Alice_Alis: Aktualnie nie mam co zmieniać :)

wildowolf007: Dobrze mi tak, jak jest.

9. A w wyglądzie?
Alice_Alis: Zawsze chciałam mieć zielone lub niebieskie oczy. Niestety mam coś na kształt połączenia piwnych i zielonych.

wildowolf007: Chciałabym mieć dłuższe włosy. Ale tak ogólnie to się sobie podobam :)))

10. Jakie masz stosunki z rówieśnikami.
Alice_Alis: Hmm... dobre ;)

wildowolf007: Może być, mogło przeciez byc zawsze gorzej...

11. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Alice_Alis: Widzę siebie w Londynie na studiach ;)

wildowolf007: Widzę siebie jako sławnego, dobrze zarabiającego tłumacza z angielskiego na polski, który wydał lepsze tłumaczenie wszystkich części Percy'ego Jacksona i OH. Oczywiście pewnie miałabym na koncie parę książek fantasy po polsku, ale raczej nie bestsellerów. Miałabym dwójke dzieci i... Oj, ja to wszystko napisałam?!


NOMINUJEMY BLOGI, GDY JE ZNAJDZIEMY. MUSIMY JESZCZE ZAPEŁNIĆ POPRZEDNIĄ NOMINACJĘ ;)

10 komentarzy:

  1. Ha nareszcie! jak dla mnie wasz blog już od dawna na to zasługuje :) Te pytania i odpowiedzi wyglądają troszeczkę jak wywiad xD. A co do waszych odpowiedzi powiem tak:
    Maria:
    Jesteś zdecydowana i od razu mówisz, co myślisz i nie musisz się zastanawiać. Jesteś pewna swojego zdania i masz z pewnością silny charakter. Masz dużą ambicje i zapał do tego, co robisz. Nie zmarnuj tego, bo to duża zaleta. Umiesz zaakceptować siebie, co w dzisiejszych czasach nieco rzadko się zdarza. Dobrze jest mieć wśród przyjaciół kogoś takiego jak ty, bo zawsze powie, co jest najlepszym rozwiązaniem.
    Ala:
    Jesteś bardziej niezdecydowana, bierzesz zawsze pod uwagę wszystkie możliwości. Masz dobrą samoocenę i widzisz plusy i pozytywy swojego życia. To duża zaleta i dzięki temu można na tobie polegać. Masz pewne plany na przyszłość, co ci się zrównoważy za kilka lat. Masz chyba umysł ścisły, co może ci zapewnić dobre utrzymanie.

    No, i to by było na tyle z tych moivh psychologiczbych wywodów ;)

    Do Marii: Czy Nickelback to ten zespół, co nagrał piosenkę "Hero"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg, czuję się jabym zrobiła jakiś test w gazecie i wychodzi ci jaki jesteś xd Chociaż większość jest prawdą. :D

      Usuń
    2. Tak, to oni nagrali tę piosenkę :3

      Usuń
  2. Nickelback <3 Kckckckck ;** Wreszcie jakaś osoba która słucha mojego zespołu ^^
    Nominacja jak najbardziej się należy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a ja tu myślę, że nikt tego nie słucha :333

      Usuń
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
    Nie wierzę, nie wierzę, nie wierzę.
    http://www.youtube.com/watch?v=lrXIQQ8PeRs
    Ja też xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje! Z całą stanowczością na to zasłużyście, więc bardzo się cieszę, że otrzymałyście takie wyróżnienie. I to nieprawda, że nikt nie słucha Nieckelbacka. A tak na marginesie, to nowe tłumaczenia jak najbardziej by się przydały. Gdy później czytałam naszą wersję MoA, to aż mnie krew zalewała. Miałam ochotę wyrzucić tę książkę za okno, a zaznaczam, że tego zazwyczaj nie robię. A polskiego HoH to już nawet nie tknęłam. Nie chcę w ogóle na to patrzeć, bo obawiam się, że moje nerwy by tego nie zniosły. Tja, u mnie rok 2013 przebiegł pod hasłem "Kill Andzej Polkowski". Co prawda jeszcze tego nie dokonałam, ale po co się śpieszyć? Mam nadzieję, że bardziej już nie da rady nic zepsuć, choć w jego przypadku wszystko jest możliwe. (They were alone on the deck, expect Leo - Na pokładzie byli wszyscy oprócz Leona. Serio, Polkowski? Serio?) I jak zwykle się rozpisuję nie na temat, co chyba nikogo już nie dziwi, ale może lepiej skończę. Jeszcze raz gratulacje!

    Pozdrawiam,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu zmobilizowałam się, żeby napisać ten komentarz, który jest co prawda bardzo, bardzo spóźniony, ale chyba leepszy taki niż żaden. Przynajmniej udało mi się jakimś cudem naprawić internet. Szczerze, to nadal w to nie wierzę i co minutę sprawdzam, czy mi się coś czasem znowu nie pochrzaniło. To był wstęp i teraz przechodzę do właściwej części tego komentarza.
    Gratuluję!!!!!!!!!!!!!!!! Gratuluję, gratuluję i jeszcze raz gratuluję!!! Właśnie odkąd zaczęłam czytać tego bloga, tylko czekałam, czekałam i czekałam, aż ktoś w końcu pójdzie po rozum do głowy i Was nominuje. I się doczekałam. Gdybym miała jak, sama bym Was nominowałam, a że nie mam, to nie mogłam i musiałam czekać :(. Ael w każdym razie zasługujecie na to. I jeszcze raz gratuluję.
    A teraz druga właściwa część komentarza (już ostatnia). W stu, a nawet więcej procentach zgadzam się z Lakią, która napisała, że tłumaczenie było delikatnie ujmując, bradzo średnie. Mam dla ciebie taką jedną małą radę. Jeśli jeszcze nie czytałaś polskiego HoH, to lepiej go nie czytaj. Jest beznadziejne!!! Już lepiej zostanę przy starej, dobrej angielskiej wersji ;).
    Pozdrawiam serdecznie
    Anonimowa Fanka
    PS I dajcie rozdział, bo ja tutaj zaraz zwariuję!!!!!!!! (dużo dzisiaj wykrzykników) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, choć to w sumie jedynie potwierdzenie tego, czego się obawiałam. Po tym, co przeżyłam, czytając MoA w wersji Polkowskiego... Nie, nigdy więcej nie narażę swoich nerwów na coś takiego. A nasze kochane Demigod Diaries odłożyłam z powrotem na półkę w Empiku po przeczytaniu pierwszego zdania, które zawierało cudowne sformułowanie: "zażywaliśmy relaksu". Już wtedy porzuciłam wszelką nadzieję. I może to zabawne, ale moją pierwszą myślą po przeczytaniu słynnego "I had a crush on Percy" było "Boże, Polkowski za Chiny tego dobrze nie przetłumaczy". I naprawdę nie chcę wiedzieć, jak to przełożył. Wolę żyć w słodkiej niewiedzy, dziękuję bardzo. Moja niezszargane polskim HoH nerwy pozdrawiają!

      Usuń
  6. Zgadzam się z Alą. Ja też chciała bym mieć Jace na własność <3 <3

    OdpowiedzUsuń